neděle 20. března 2016

WK11 2016


Po - 6,5km regenerace

Út - 18km, 3km rozklus, ABC, 10km @ 42:13 ( 4:14/km ), 5km výklus


St - 16km @ 4:54/km , málo spánku, tak to bylo takové nijaké


Čt - 11km, 2km rozklus, ABC, rovinky, 10x1' do kopce, 2' meziklus, lepší než minulý týden, postupně jsem zvyšoval tempo a byla síla i na poslední nejrychlejší úsek. 

Pá - 10km @ 5:14, nohy kantáre, trochu mě tlačí na pravém nártu, asi jsem měl moc těsno v botě.

So - 13km, volně, dopoledne oslava, tak jsem měl nejprve trochu problémy se zažíváním a večer se to zhoršilo..


Ne - 32km, v tom 30km @ 4:44/km, tepy skoro pořád pod 150tf, ale pocitově jsem byl pořád mimo po sobotě. Naštěstí se mnou běžel kamarád, který mě udržoval v koncentraci hlavně na posledních kilometrech.

nová bunda i čepka se osvědčila :) - Ronhill, babos-sports.cz
Cca. 105km / 9h , tento týden mohla být klidně volné sobota, kdy jsem se cítil nejhůř, jinak jsem docela spokojený. Mám před sebou poslední svižnější týden, ale kilometráž už navyšovat nehodlám, spíš naopak. 


Žádné komentáře:

Okomentovat